Hankintapalvelut
Kokoamme jäsentemme eri tuote- ja palvelukategorioiden hankintavolyymit, kilpailutamme ne ja neuvottelemme sopimukset yhden tai useamman jäsenyhtiön käyttöön. Autamme jäseniämme myös yhtiökohtaisissa kilpailutuksissa tai hankinnan projekteissa.
Yhteiskilpailutukset
Jäsenyhtiömme ovat oleellisessa roolissa yhteiskilpailutusprojekteissa. Tarjouspyynnön määritykset tehdään aina jäsenyhtiöiden tarpeiden pohjalta.
Yhdistämme jäsenyhtiöidemme tuote- ja palvelukategoriakohtaiset volyymit.
Kilpailutamme ja neuvottelemme sopimukset jäsenyhtiöidemme käyttöön.
Yhteissopimusten tarjonta kattaa kumppanuudet, joiden kautta jäsenemme saavat merkittävät kaupalliset ehdot.
Teemme tärkeimpien yhteishankintakategorioiden osalta sopimuskumppaneiden kanssa jatkuvaa tavoitteellista yhteistyön kehittämistä pohjaten jäsenyhtiöidemme tarpeisiin ja palautteeseen.
Tekemissämme sopimuksissa varmistetaan sopimuskumppanin ja jäsenyhtiön yhteistyön kehittämisen toimintaedellytykset.
Huomioimme muuttuvan toimintaympäristön mahdolliset riskit, esim. saatavuushaasteet ja toimitusvarmuuden.
Jäsenistöllä käytössään 50 + sopimusta eri tuote- ja palvelukategorioissa.
Osuuskunnan nykyiset ja uudet jäsenet voivat hyödyntää Gridit-sopimustarjontaa.
Yhtiökohtainen kilpailutuspalvelu
Hankintapäällikköpalvelu Griditin Jäsenyrityksille
Valitun kategorian / olemassa olevan sopimuksen kilpailutus yhteisesti sovitun projektisuunnitelman mukaisesti
Muut hankintatoiminnan asiantuntijapalvelut
Hankinnan koulutukset
Sopimuskonsultaatiot
Nykytila-analyysi & hankinnan kokonaissuunnittelupalvelu
Markkina- ja toimittaja-analyysit
Jäsenyhtiö saa kustannustehokkaasti hinnoiteltua ja tarpeisiinsa räätälöityä hankinnan erityisosaamista
Kiinnostuitko?
Kerromme mielellämme lisää palveluistamme, ja eduista, joita Gridit-jäsenyys tuo yrityksellesi.
Ollaan yhteydessä!
Ota yhteyttä